Tätä me halutaan tehdä.

Tälle sivulle on koottu erilaisia Noordin toteuttamia keissejä. Meiltä saat kampanjaasi sopivat vaikuttajat, konseptoinnin ja tarpeen mukaan myös tuotannon!

Shelter Gameroom x Laurenzinaa

Noord Agency ja Shelter Gameroom järjestivät yhteistyössä Laurenzinaan kanssa helmikuun 19. päivänä yhteistyölähetyksen Shelter Gameroomin tiloissa kauppakeskus Redissä. Striimilähetyksen teemana oli tuoda Shelter Gameroom tutuksi ja antaa striimaaja Laurenzinaalle käyttöön oma pelihuone yhteistyökumppanin tiloissa.

Polar x Hatsolo

Hatsolo valittiin Polar Electron toimeksiantamana brändilähettilääksi kahden uuden tuotteen lanseeraukseen. Yhteistyö sisälsi Hatsolon osallistumisen Polar Verity Sense mainosvideoon (koreografia ja esiintyminen), B-Boy Battle Workout -treenivideon sekä yksilöidyt etäbreikkitunnit kansainvälisille toimittajille ympäri maailman. Kampanjat toteutettiin englanniksi.

Pivo x WIL

”Pivo – sillä voi maksaa” -kampanjan tarkoituksena oli mainostaa Pivoa etenkin nuorille aikuisille ja tuottaa tietoa sen olemassa olevista maksuominaisuuksista.

Mountain Dew x Rapsu

Mountain Dewn ja Rapsun kampanja keskittyi virvoitusjuoman esille tuomiseen positiivisella ja vaikuttajalle sopivalla tavalla. Neljä päivää kestänyt kampanja keräsi jopa 17 000 silmäparia!

FREE! x Hatsolo Yrittäjäpäiväkirjat

Hatsolo Yrittäjäpäiväkirjat -tubesarja oli Hatsolon ja Noord Agencyn yhteistyössä konseptoima tubesarja, jonka avulla nostettiin suomalaisia yrittäjätarinoita esiin koronakeväällä 2020. Kampanjan pääyhteistyökumppanina toimi FREE!.

Jätä yhteydenottopyyntö