Tätä me halutaan tehdä.

Tälle sivulle on koottu erilaisia Noordin toteuttamia keissejä. Meiltä saat kampanjaasi sopivat vaikuttajat, konseptoinnin ja tarpeen mukaan myös tuotannon!

Pivo x WIL

”Pivo – sillä voi maksaa” -kampanjan tarkoituksena oli mainostaa Pivoa etenkin nuorille aikuisille ja tuottaa tietoa sen olemassa olevista maksuominaisuuksista.

Mountain Dew x Rapsu

Mountain Dewn ja Rapsun kampanja keskittyi virvoitusjuoman esille tuomiseen positiivisella ja vaikuttajalle sopivalla tavalla. Neljä päivää kestänyt kampanja keräsi jopa 17 000 silmäparia!

FREE! x Hatsolo Yrittäjäpäiväkirjat

Hatsolo Yrittäjäpäiväkirjat -tubesarja oli Hatsolon ja Noord Agencyn yhteistyössä konseptoima tubesarja, jonka avulla nostettiin suomalaisia yrittäjätarinoita esiin koronakeväällä 2020. Kampanjan pääyhteistyökumppanina toimi FREE!.