Webinaari to 17.11.2022: Miten vaikuttajamarkkinointi tuodaan osaksi markkinointisuunnittelua? Ilmoittaudu mukaan täällä!

Hatsolo breikkasi ja urheili Polarin uuden älykellon tahtiin

Mitä me teimme: Vaikuttajamarkkinointi, videotuotanto, raportointi

Johannes ”Hatsolo” Hattunen valittiin Polar Electron toimeksiantamana brändilähettilääksi kahden uuden tuotteen lanseeraukseen. Yhteistyö sisälsi Hatsolon osallistumisen Polar Verity Sense mainosvideoon (koreografia ja esiintyminen), B-Boy Battle Workout -treenivideon sekä yksilöidyt etäbreikkitunnit kansainvälisille toimittajille ympäri maailman. Kampanjat toteutettiin englanninkielellä.

Polar Electro Oy on suomalainen langattomaan sykkeenmittaukseen liittyvien laitteiden ja ohjelmistojen valmistaja ja kehittäjä. Polarin laitteisiin luottaa Suomessa lukuisat urheilija ja yritys on mm. Suomen palloliiton virallinen yhteistyökumppani. Polar on maailmanlaajuisesti puettavien urheilulaitteiden edelläkävijä auttaessaan urheilijoita palautumisessa ja suoritusten seurannassa.

Laadukkaat ja visuaalisesti näyttävät sisällöt.

Polar Verity Sense -mainos

Polar Verity Sense mainosvideo sisältää Hatsolon suunnitteleman breikkikoreografian sekä esiintymisen itse videolla. Videon ohjasi Ruotsissa vaikuttava, musiikkivideoistaan tuttu Sami Joensuu.  Video julkaistiin 10.2.2021 Polarin Youtube-kanavalla sekä verkkosivuille. Videon pääset katsomaan: https://www.polar.com/blog/polar-verity-sense-breakdancing-video/

Pitkäkestoinen yhteistyö, joka palveli tuottoisasti molempia osapuolia.

B-Boy Battle Workout

B-Boy Battle Workout -video toteutettiin Noordin omalla tuotantotiimillä. Videon tarkoitus on lisätä näkyvyyttä Polar Vantage V2 ja Verity Sense -laitteiden lanseeraukseen. Treenivideo on tarkoitettu kaikille kotitreenaajille, sillä jokainen voi valita liikkeistä parhaiten itselleen sopivat. Noordin tiimi ja Hatsolo konseptoivat, käsikirjoittivat, ohjasivat ja tuottivat videon. Videon pääset katsomaan: https://www.youtube.com/watch?v=2uBC-NnvuXY

Nämä saavutimme:

  • Pitkäkestoinen yhteistyö, joka palveli tuottoisasti molempia osapuolia
  • Laadukkaat ja visuaalisesti näyttävät sisällöt
  • B-Boy Battle Workout -treenivideon katselukerrat: 2500
  • Polar Verity Sense -mainoksen katselukerrat: 5500
  • Tyytyväiset ja innostuneet toimittajat ympäri maailmaa, jotka osallistuivat breikkitunneille

Kiitos Polar Electro Oy kansainvälisestä yhteistyöstä!

Lähdetään suunnittelemaan yhdessä vaikuttajamarkkinointia

Tästä eteenpäin on hyvä lähteä suunnittelemaan yrityksellen toimivaa vaikuttajamarkkinointikampanjaa tai pidempiaikaista strategiaa. Voit varata meidän asiakkuuspäällikölle Mikolle suoraan ajan hänen kalenteristaan. Voit myös ottaa yhteyttä alta löytyvien yhteystietojen mukaisesti.

Mikko Salonen
+358 (0)40 860 4330
mikko@noord.fi

Jos haluat lähettää kysymyksen tai vapaan viestin yhteydenottolomakkeella, voit tehdä sen Yhteys-sivullamme.

Lue lisää keissejämme

Tuntuuko sinustakin, että vaikuttajamarkkinoinnin sulauttaminen osaksi markkinointisuunnittelua tuottaa haasteita? Tässä webinaarissa käydään läpi, miten vaikuttajamarkkinointi tuodaan tiiviiksi osaksi markkinointisuunnittelua siten, että vaikuttajatekeminen kulkee käsi kädessä muiden markkinointitoimenpiteiden kanssa – ei toisella puolen tietä.