Maksuton koulutus vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelusta markkinointipäättäjille. Varaa oma paikkasi pian!

Maksuton verkkokoulutus: Näin suunnittelet onnistuneen vaikuttajamarkkinointikampanjan

Onko vaikuttajamarkkinointi sinun työlistallasi, mutta kaipaisit neuvoja ja/tai mahdollisesti uutta inspiraatiota kampanjoiden ja toimenpiteiden suunnitteluun ja toteutukseen?

Järjestämme marraskuussa kaksiosaisen koulutuksen (to 12.10. ja to 19.10.) vaikuttajamarkkinointikampanjan suunnittelusta ja toteutuksesta. Tässä ilmaisessa koulutuksessa opit ainakin, mitä asioita vaikuttajamarkkinointikampanjaa suunnitellessa tulisi ottaa huomioon, ja millaisia asioita vaikuttajilta tai sisällöntuottajilta tulisi tilastointivaiheessa vaatia. Käymme myös läpi vaikuttajamarkkinointiin sopivia mittareita ja sitä, miten nämä nidotaan osaksi muita markkinoinnin sekä liiketoiminnan tavoitteita.

Tämä verkkokoulutus on Noordin syksyn ainoa, joten vaikka et pääsisi paikalle, niin kannattaa liittyä listalle, sillä kaikille ilmoittautuneille lähetetään tallenteet live-vetojen jälkeen!

Toimi nopeasti - rajoitettu määrä paikkoja!

Koulutukseen on rajallinen määrä paikkoja (30 kpl), jotta voimme taata sen, että kaikki koulutuksen osallistujat pääsevät varmasti osallistumaan keskusteluun ja kysymään heitä askarruttavista asioista. Varaa oma paikkasi pian!

Milloin?

Kahtena peräkkäisenä torstaina aamupäivällä, eli to 12.10. klo 9-10 ja to 19.10. klo 9-10. Ei haittaa, jos et pääse toiseen tai kumpaankaan paikalle, sillä lähetämme tallenteet rajoittamattomasti nähtäväksi kaikille koulutukseen ilmoittautuneille!

Missä?

Missä vaan! Koulutus järjestetään verkossa etätoteutuksena, eli voit osallistua siihen toimistolta, kotoa, reissusta tai lähikahvilasta.

Mitä?

Kaksiosainen verkkokoulutus onnistuneen vaikuttajamarkkinointikampanjan suunnittelusta ja toteutuksesta.

Ensimmäinen koulutus – to 12.10. klo 9-10:

  • Tavoitteiden ja mittareiden asetanta
  • Kohderyhmämäärittely
  • Vaikuttajamarkkinoinnin budjetointi
  • Sisällön suunnittelu ja konseptointi
  • Vaikuttajien etsintä ja valinta
  • Kampanjabriiffi ja aikataulutus


Toinen koulutus – to 19.10. klo 9-10:

  • Vaikuttajien sisällön tarkastelu ja mahdolliset korjaukset
  • Vaikuttajamarkkinointikampanjan koordinointi ja vaikuttajien kanssa kommunikointi
  • Kampanjajulkaisujen hyödyntäminen yrityksen omassa markkinointiviestinnässä ja maksetussa mainonnassa
  • Kampanjan raportointi ja tulosten analysointi

Tämä maksuton verkkokoulutus sopii sinulle, jos:

🙌🏻 Olet vastuussa yrityksenne markkinoinnista, ja olette pohtineet myös vaikuttajamarkkinointia osana toimenpiteitä
🙌🏻 Olet tehnyt vaikuttajamarkkinoinnin toteutuksia, mutta ette ole saaneet riittävän hyviä tuloksia, tai ette oikein tiedä mitä kannattaisi mitata
🙌🏻 Olet tehnyt vaikuttajamarkkinoinnin toteutuksia, mutta haluaisit saada lisäinspiraatiota toteutuksiin
🙌🏻 Haluat päästä kysymään sinua askarruttavista asioista vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijoilta
🙌🏻 Työskentelet media- tai markkinointitoimistossa, ja haluat tietää lisää vaikuttajamarkkinointikampanjan suunnittelusta

Ensimmäinen koulutus - to 12.10. klo 9-10: Vaikuttajamarkkinointikampanjan suunnitteluvaihe

  • Tavoitteiden ja mittareiden asetanta
  • Kohderyhmämäärittely
  • Vaikuttajamarkkinoinnin budjetointi
  • Sisällön suunnittelu ja konseptointi
  • Vaikuttajien etsintä ja valinta
  • Kampanjabriiffi ja aikataulutus

Toinen koulutus - to 19.10. klo 9-10: Vaikuttajamarkkinointikampanja ja tulosten analysointi

  • Vaikuttajien sisällön tarkastelu ja mahdolliset korjaukset
  • Vaikuttajamarkkinointikampanjan koordinointi ja vaikuttajien kanssa kommunikointi
  • Kampanjajulkaisujen hyödyntäminen yrityksen omassa markkinointiviestinnässä ja maksetussa mainonnassa
  • Kampanjan raportointi ja tulosten analysointi

Ilmoittaudu verkkokoulutukseen

Koulutukseen on rajallinen määrä paikkoja (30 kpl), jotta voimme taata sen, että kaikki koulutuksen osallistujat pääsevät varmasti osallistumaan keskusteluun ja kysymään heitä askarruttavista asioista. Varaa oma paikkasi pian!

Lähettämällä tämän lomakkeen, luovutat meille henkilötietojasi, joita säilytämme ja käsittelemme tietosuojaselosteen mukaisesti. Ilmoittautumalla listalle sinut lisätään myös Noord Agency Oy:n uutiskirjelistalle. Voit poistua listalta klikkaamalla Unsubscribe-linkkiä ensimmäisen saamasi viestin yhteydessä.

Koulutusta pitämässä:

Mikko Salonen – vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija
Operatiivinen johtaja, asiakkuudet
Vaikuttajamarkkinointitoimisto Noord

Mikko toimii Noordilla toimii operatiivisena johtajana sekä partnerina. Hän vastaa vaikuttajamarkkinointikampanjoiden myynnistä sekä konseptoinnista Noordin tiimissä. Vaikuttajamarkkinoinnin lisäksi Mikolla on vahva osaaminen digimarkkinoinnista ja verkkotekemisestä.

Antti Hämäläinen – vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija ja sisältöjen konseptoija
Asiakkuusvastaava, myynti ja konseptointi
Vaikuttajamarkkinointitoimisto Noord

Antti vastaa Noordilla myynnistä, asiakkuuksista ja kampanjoiden konseptoinnista. Toimistollamme Antti toimii Turun murteen suurlähettiläänä.

Meidän asiantuntijuuteen luottavat

Foodora-logo-Referenssi-Noord-Agency
HBO-Max-logo-Referenssi-Noord-Agency
Hameenlina-logo-Referenssi
Keuda-Referenssi-Noord-Agency
Suniho-Referenssi-Noord-Agency
OmaGo-Referenssi-Noord-Agency
Fizza-logo-Referenssi-Noord-Agency
SeAMK-Referenssi-Noord-Agency
Skiffer-Referenssi-Noord-Agency
Foodin-Referenssi-Noord-Agency
Polar-logo-Referenssi-Noord-Agency
Elamyslahjat-logo-Referenssi-Noord-Agency
Sony-Music-Referenssi-Noord-Agency
Ilves-Referenssi-Noord-Agency
SuomenYrittajat-Referenssi-Noord
Krapi-Referenssi-Noord-Agency
Vinyylilattiakauppa-Referenssi-Noord-Agency
StaffPoint-Referenssi-Noord-Agency