Brändilähettiläs eli brand ambassador on vaikuttaja, joka tekee pitkää ja monipuolista yhteistyötä sekä sisältöä mainostajan kanssa. Toteutimme Bonaquan ja vaikuttaja Julia Ahosen kanssa viiden kuukauden mittaisen brändilähettilyyden Instagramissa. Yhteistyö sisälsi kuukausittaiset yhteistyöpäivitykset Julia Ahosen Instagram-kanavalla. Yhteistyöhön kuului myös Julia Ahoselle lähetetyt Bonaquan tuotteet, joista hän teki tasaisesti nostoja Instagram Storyyn.
Yhteistyö pähkinänkuoressa
- Tiivis brändiyhteistyö monipuolisilla sisällöillä
- 5 kaupallista yhteistyöpäivitystä eri teemoilla Instagramissa
- Ylimääräiset brändipäivitykset satunnaisesti yhteistyön aikana
- Kuvien jälkimarkkinointioikeudet asiakkaalla
- Kilpailukielto saman tuoteryhmän kilpaileviin tuotteisiin
Kuka on Julia Ahonen?
Julia Ahonen on 23-vuotias vaikuttaja, joka toimii aktiivisesti Instagramissa ja YouTubessa. Hänen Instagram -kanavallaan on yli 130 000 suomalaista seuraajaa. YouTuben tilaajamäärä on lähes 60 000. Hän tekee somea aurinkoisella fiiliksellä ja päästää seuraajat mukaan arkeensa, iloihin ja suruihin. Julialle tärkeää on muun muassa ekologisuus, eettisyys ja omien arvojen mukaan eläminen. Hän ei pelkää puhua vaikeammistakaan aiheista ja haluaa tuoda vertaistukea muille omien kokemuksiensa kautta.
Yhteistyön sisältö toteutettiin kuvapäivityksillä sekä Instargram Reels -videopäivityksillä. Kaikki yhteistyön päivitykset ovat nähtävillä Julia Ahosen Instagram-kanavalla.
Toteutimme brändilähettilyyden suunnittelun, koordinoinnin ja yhteydenpidon vaikuttajan ja asiakkaan kanssa. Julia Ahonen käsikirjoitti kanssamme koko kampanjan sisällöt.
Kampanja numeroina
- Syksy 2021
- 5 kuukautta
- 135 000 seuraajaa
- 75 000 näyttökertaa
- 65 000 tavoitettua käyttäjää
- 96 litraa nautittua Bonaquaa