(UPDATES) Kaikki mitä tulisi tietää vaikuttajamarkkinoinnista

Artikkeli

Vaikuttajamarkkinoinnin trendiraportti 2025

Vaikuttajamarkkinoinnin trendiraportti 2025

Chat Mikko Salonen

Tallenne

Tallenne: Onnistu vaikuttajamarkkinoinnissa – Nämä seikat asiantuntija varmistaa aina

Tallenne: Onnistu vaikuttajamarkkinoinnissa – Nämä seikat asiantuntija varmistaa aina

Chat Mikko Salonen

Artikkeli

Sesongit vaikuttajamarkkinoinnissa – Syksy

Sesongit vaikuttajamarkkinoinnissa – Syksy

Chat Antti Hämäläinen

Artikkeli

Noord – Sinulle, joka haluat kasvattaa bränditunnettuuttasi tehokkaasti ja hyödyntää sitouttavia vaikuttajia kerta toisensa jälkeen

Noord – Sinulle, joka haluat kasvattaa bränditunnettuuttasi tehokkaasti ja hyödyntää sitouttavia vaikuttajia kerta toisensa jälkeen

Chat Mikko Salonen

Artikkeli

Näin hyödynnät vaikuttajia tapahtuman markkinoinnissa

Näin hyödynnät vaikuttajia tapahtuman markkinoinnissa

Chat Mikko Salonen

Artikkeli

Metan Threads – mitä, miten ja ajatukset vaikuttajamarkkinointiin

Metan Threads – mitä, miten ja ajatukset vaikuttajamarkkinointiin

Chat Mikko Salonen

Artikkeli

Sesongit vaikuttajamarkkinoinnissa – Kevät

Sesongit vaikuttajamarkkinoinnissa – Kevät

Chat Karri Kiuru

Artikkeli

Vaikuttajamarkkinoinnin mittarit – seuraa ainakin näitä onnistuaksesi

Vaikuttajamarkkinoinnin mittarit – seuraa ainakin näitä onnistuaksesi

Chat Mikko Salonen

Tallenne

Tallenne: Vaikuttajamarkkinoinnin koulutus – Näin suunnittelet vaikuttajakampanjan onnistuneesti

Tallenne: Vaikuttajamarkkinoinnin koulutus – Näin suunnittelet vaikuttajakampanjan onnistuneesti

Chat Mikko Salonen

Artikkeli

Vaikuttajamarkkinoinnin trendit 2024 – Aitous, vastuullisuus & lyhytvideot

Vaikuttajamarkkinoinnin trendit 2024 – Aitous, vastuullisuus & lyhytvideot

Chat Karri Kiuru

Artikkeli

Vaikuttajamarkkinointi toimeksiannosta toteutukseen

Vaikuttajamarkkinointi toimeksiannosta toteutukseen

Chat Mikko Salonen

Artikkeli

Voiko vaikuttajamarkkinointi oikeasti vaikuttaa positiivisesti liiketoimintaan?

Voiko vaikuttajamarkkinointi oikeasti vaikuttaa positiivisesti liiketoimintaan?

Chat Noord

Artikkeli

Prime-juoma on vaikuttajien lanseeraama hitti – mikä voisi olla Suomen vastaava menestystarina?

Prime-juoma on vaikuttajien lanseeraama hitti – mikä voisi olla Suomen vastaava menestystarina?

Chat Karri Kiuru

Artikkeli

Keitä ovat niche-vaikuttajat ja miksi heistä kannattaisi kiinnostua?

Keitä ovat niche-vaikuttajat ja miksi heistä kannattaisi kiinnostua?

Chat Mikko Salonen

Artikkeli

LinkedIn-algoritmi palkitsee merkityksellisyyttä – miten se näkyy B2B-vaikuttajamarkkinoinnissa?

LinkedIn-algoritmi palkitsee merkityksellisyyttä – miten se näkyy B2B-vaikuttajamarkkinoinnissa?

Chat Antti Hämäläinen

Artikkeli

Instagram Reels uudistuu

Instagram Reels uudistuu

Chat Noord

Tallenne

Tallenne: Vaikuttajamarkkinoinnin mittaaminen – näyttökerrat vai sitoutumiset?

Tallenne: Vaikuttajamarkkinoinnin mittaaminen – näyttökerrat vai sitoutumiset?

Chat Mikko Salonen

Pikaluku

Pikaluku: Miten mitata vaikuttajamarkkinointia?

Pikaluku: Miten mitata vaikuttajamarkkinointia?

Chat Mikko Salonen

Tallenne

Tallenne: Tehoja työnantajabrändiin vaikuttajamarkkinoinnilla – tulevat osaajat tavoitetaan somessa

Tallenne: Tehoja työnantajabrändiin vaikuttajamarkkinoinnilla – tulevat osaajat tavoitetaan somessa

Chat Mikko Salonen

Tallenne

Tallenne: ENCE, esports ja striimaajat markkinoinnissa

Tallenne: ENCE, esports ja striimaajat markkinoinnissa

Chat Mikko Salonen

Artikkeli

7 vinkkiä TikTok-sisällöntuotantoon

7 vinkkiä TikTok-sisällöntuotantoon

Chat Karri Kiuru

Tallenne

Tallenne: TikTokin hyödyntäminen yrityksen markkinoinnissa

Tallenne: TikTokin hyödyntäminen yrityksen markkinoinnissa

Chat Mikko Salonen

Tallenne

Tallenne: UGC-sisällöntuotanto ja sen hyödyt yrityksen markkinointiin

Tallenne: UGC-sisällöntuotanto ja sen hyödyt yrityksen markkinointiin

Chat Mikko Salonen

Artikkeli

UGC-sisällöntuotanto – luonnollista potkua yrityksen markkinointiin

UGC-sisällöntuotanto – luonnollista potkua yrityksen markkinointiin

Chat Mikko Salonen

Artikkeli

Mikä YouTube Shorts ja miten yrityksen kannattaisi hyödyntää sitä markkinoinnissa?

Mikä YouTube Shorts ja miten yrityksen kannattaisi hyödyntää sitä markkinoinnissa?

Chat Mikko Salonen

Artikkeli

Näin hyödynnät sesonkeja ja juhlapyhiä markkinoinnissa

Näin hyödynnät sesonkeja ja juhlapyhiä markkinoinnissa

Chat Karri Kiuru

Artikkeli

Hygieniarajat vaikuttajamarkkinoinnissa – kaikkien yhteinen etu

Hygieniarajat vaikuttajamarkkinoinnissa – kaikkien yhteinen etu

Chat Mikko Salonen

Tallenne

Tallenne: B2B-vaikuttajamarkkinointi – Mitä, miten ja miksi?

Tallenne: B2B-vaikuttajamarkkinointi – Mitä, miten ja miksi?

Chat Mikko Salonen

Pikaluku

Pikaluku: Kolme asiaa, jotka sinun tulisi tietää B2B-vaikuttajamarkkinoinnista

Pikaluku: Kolme asiaa, jotka sinun tulisi tietää B2B-vaikuttajamarkkinoinnista

Chat Mikko Salonen

Artikkeli

Pitkäaikaisen yhteistyön edut Twitch-striimaajan kanssa

Pitkäaikaisen yhteistyön edut Twitch-striimaajan kanssa

Chat Noord

Artikkeli

Ence Creators: Noord aloittaa yhteistyön Encen kanssa

Ence Creators: Noord aloittaa yhteistyön Encen kanssa

Chat Karri Kiuru

Artikkeli

Ymmärrys kohderyhmästä varmistaa vaikuttajamarkkinoinnin onnistumisen

Ymmärrys kohderyhmästä varmistaa vaikuttajamarkkinoinnin onnistumisen

Chat Karri Kiuru

Ladattava

Ladattava: Kaikki vaikuttajamarkkinoinnista viidessä minuutissa – pk-yrityksen markkinointipäättäjälle

Ladattava: Kaikki vaikuttajamarkkinoinnista viidessä minuutissa – pk-yrityksen markkinointipäättäjälle

Chat Mikko Salonen

Artikkeli

B2B-vaikuttajamarkkinointi – Miksi ja miten?

B2B-vaikuttajamarkkinointi – Miksi ja miten?

Chat Mikko Salonen

Uutiset

Sopiiko vaikuttajamarkkinointi pk-yrityksille?

Sopiiko vaikuttajamarkkinointi pk-yrityksille?

Chat Noord

Artikkeli

Vaikuttajamarkkinointi rekrytoinnissa

Vaikuttajamarkkinointi rekrytoinnissa

Chat Karri Kiuru