Maksuton koulutus vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelusta markkinointipäättäjille. Varaa oma paikkasi pian!

Tallenne: Vaikuttajamarkkinoinnin mittaaminen – näyttökerrat vai sitoutumiset?

Noordin järjestämillä Markkinoinnin viikonloppuetkoilla keskusteltiin perjantaina 9.6.2023 vaikuttajamarkkinoinnin mittaamisesta. Miten vaikuttajamarkkinointia tulisi mitata – riittääkö näyttökertojen ja kattavuuden seuraaminen? Millaiset tavoitteet ja mittarit ovat järkeviä, ja miten niitä tulisi arvioida? Tsekkaa tallenne ja opi uutta!

Tilaa vaikuttajamarkkinoinnin uutiset

Jos yllä oleva blogiartikkeli oli mielestäsi hyvä, niin kannattaa ehdottomasti laittaa meidän uutiset tilaukseen! Ei spämmiä, vaan pelkkää asiaa.

Lähettämällä tämän lomakkeen, luovutat meille henkilötietojasi, joita säilytämme ja käsittelemme tietosuojaselosteen mukaisesti.