Tuntuuko sinustakin, että vaikuttajamarkkinoinnin sulauttaminen osaksi markkinointisuunnittelua tuottaa haasteita? Tässä webinaarissa kävimme läpi, miten vaikuttajamarkkinointi tuodaan tiiviiksi osaksi markkinointisuunnittelua siten, että vaikuttajatekeminen kulkee käsi kädessä muiden markkinointitoimenpiteiden kanssa – ei toisella puolen tietä.
Webinaarissa kävimme läpi myös Foodoran ”Näillä eväillä” -markkinointikampanjan, jossa vaikuttajamarkkinointi yhdistettiin tiiviiksi osaksi markkinointikampanjaa. Noordin operatiivisen johtajan Mikko Salosen lisäksi webinaarissa oli mukana keskustelemassa myös Foodoran Marketing Operations Manager Sandra Rinta-Panttila.
Tämä webinaaritallenne sopii sinulle, jos:
🙌🏻 Olet vastuussa yrityksenne markkinointisuunnittelusta ja/tai pohdit vaikuttajamarkkinointia osaksi markkinointikokonaisuuttanne
🙌🏻 Et ole ollut tyytyväinen vaikuttajamarkkinoinnin tuloksiin, tai et tiedä miten tuloksia pitäisi tulkita
🙌🏻 Olette tähän mennessä toteuttaneet vaikuttajamarkkinointia omana toimenpiteenään, irrallisena muusta markkinoinnista
🙌🏻 Työskentelet markkinointi- tai mediatoimistoissa, ja haluat syventää osaamistasi vaikuttajamarkkinoinnista
🙌🏻 Haluat kuulla tarkemmin yhdestä tämän vuoden suurimmista mainoskampanjoista