Webinaari to 17.11.2022: Miten vaikuttajamarkkinointi tuodaan osaksi markkinointisuunnittelua? Ilmoittaudu mukaan täällä!

Webinaaritallenne: Miten vaikuttajamarkkinointi tuodaan osaksi markkinointisuunnittelua?

Tuntuuko sinustakin, että vaikuttajamarkkinoinnin sulauttaminen osaksi markkinointisuunnittelua tuottaa haasteita? Tässä webinaarissa kävimme läpi, miten vaikuttajamarkkinointi tuodaan tiiviiksi osaksi markkinointisuunnittelua siten, että vaikuttajatekeminen kulkee käsi kädessä muiden markkinointitoimenpiteiden kanssa – ei toisella puolen tietä.

Webinaarissa kävimme läpi myös Foodoran ”Näillä eväillä” -markkinointikampanjan, jossa vaikuttajamarkkinointi yhdistettiin tiiviiksi osaksi markkinointikampanjaa. Noordin operatiivisen johtajan Mikko Salosen lisäksi webinaarissa oli mukana keskustelemassa myös Foodoran Marketing Operations Manager Sandra Rinta-Panttila.

Tämä webinaaritallenne sopii sinulle, jos:

🙌🏻 Olet vastuussa yrityksenne markkinointisuunnittelusta ja/tai pohdit vaikuttajamarkkinointia osaksi markkinointikokonaisuuttanne
🙌🏻 Et ole ollut tyytyväinen vaikuttajamarkkinoinnin tuloksiin, tai et tiedä miten tuloksia pitäisi tulkita
🙌🏻 Olette tähän mennessä toteuttaneet vaikuttajamarkkinointia omana toimenpiteenään, irrallisena muusta markkinoinnista
🙌🏻 Työskentelet markkinointi- tai mediatoimistoissa, ja haluat syventää osaamistasi vaikuttajamarkkinoinnista
🙌🏻 Haluat kuulla tarkemmin yhdestä tämän vuoden suurimmista mainoskampanjoista

Marketing by

Tilaa vaikuttajamarkkinoinnin uutiset

Jos yllä oleva blogiartikkeli oli mielestäsi hyvä, niin kannattaa ehdottomasti laittaa meidän uutiset tilaukseen! Ei spämmiä, vaan pelkkää asiaa.

Lähettämällä tämän lomakkeen, luovutat meille henkilötietojasi, joita säilytämme ja käsittelemme tietosuojaselosteen mukaisesti.

Tuntuuko sinustakin, että vaikuttajamarkkinoinnin sulauttaminen osaksi markkinointisuunnittelua tuottaa haasteita? Tässä webinaarissa käydään läpi, miten vaikuttajamarkkinointi tuodaan tiiviiksi osaksi markkinointisuunnittelua siten, että vaikuttajatekeminen kulkee käsi kädessä muiden markkinointitoimenpiteiden kanssa – ei toisella puolen tietä.