Webinaari to 17.11.2022: Miten vaikuttajamarkkinointi tuodaan osaksi markkinointisuunnittelua? Ilmoittaudu mukaan täällä!

TurunPug tekee Philips OneBladea tunnetuksi

Pääsimme mukaan suunnittelemaan Philips Oneblade -tuotteelle toteutettavan loppuvuoden 2022 mittaisen vaikuttajamarkkinointikampanjan yhdessä Philipsin ruotsalaisen kumppanin, Fragbiten, kanssa. Kampanjassa haluttiin tavoittaa tuote huomioiden nuoria aikuisia miehiä, ja kampanjaan valittiin brändilähettilääksi yksi Suomen suosituimmista Twitch-striimaajista, Juuso Jokinen eli TurunPug. Juuson lisäksi kampanjassa on mukana brändilähettiläs myös Ruotsista, Tanskasta ja Norjasta.

Yhteistyö pitää sisällään e-urheiluun liittyviä turnausyhteistöitä, striimien yhteydessä toteutettavaa bannerimainontaa sekä yhteistyölähetyksiä TurunPugin kanavalla Twitchissä. Näiden lisäksi yhteistyön aikana toteutetaan harkitusti yhteistyökokonaisuuksia myös TurunPugin Instagram-kanavalla. Philips OneBlade näkyy ja kuuluu, tavalla tai toisela, jokaisessa vaikuttajan Twitch-lähetyksessä vuonna 2022.

Lähtötilanne

Tämän kampanjan sisällössä haluttiin ottaa erityisesti huomioon vuorovaikutus seuraajien kanssa, seuraajien sitouttaminen sekä erilaiset tavat tehdä Twitch-yhteistyötä. Philipsin parranajotuotteet ovat erittäin suosittuja Suomessa, mutta uuden tuotteen avulla haluttiin nostaa tunnettuutta myös nuoremman kohdeyleisön keskuudessa.

Mitä me teimme

Kokonaisuudessaan suunnittelimme loppuvuoden 2022 kestävän brändiyhteistyön Philips OneBladen ja TurunPugin välillä. Mainonnan suunnittelun ja toteutuksen lisäksi vastaamme myös käytännön asioiden koordinoinnista, esimerkiksi muissa Pohjoismaissa järjestettävien turnausten osalta.

Yhteistyö pähkinänkuoressa

  • Philips OneBlade -tuotteen brändilähettiläänä toimii Suomessa TurunPug eli Juuso Jokinen
  • Kuukausittaiset yhteistyölähetykset Twitchissä
  • Brändin mukainen bannerimainonta striimaajan kaikissa lähetyksissä Twitchissä
  • Kaupalliset yhteistyöt Instagramissa
  • Brändin näköiset, hauskat ja leikkimieliset kilpailut muiden pohjoismaisten striimaajien kanssa
  • Seuraajien aktivointi viikoittaisilla nostoilla eri kanavissa
  • Aktiivinen raportointi ja reagointi kampanjan aikana
  • Yhteistyön aktiivinen kehittäminen vuoden aikana

Tilaa vaikuttajamarkkinoinnin uutiset

Jos yllä oleva blogiartikkeli oli mielestäsi hyvä, niin kannattaa ehdottomasti laittaa meidän uutiset tilaukseen! Ei spämmiä, vaan pelkkää asiaa.

Lähettämällä tämän lomakkeen, luovutat meille henkilötietojasi, joita säilytämme ja käsittelemme tietosuojaselosteen mukaisesti.

Tuntuuko sinustakin, että vaikuttajamarkkinoinnin sulauttaminen osaksi markkinointisuunnittelua tuottaa haasteita? Tässä webinaarissa käydään läpi, miten vaikuttajamarkkinointi tuodaan tiiviiksi osaksi markkinointisuunnittelua siten, että vaikuttajatekeminen kulkee käsi kädessä muiden markkinointitoimenpiteiden kanssa – ei toisella puolen tietä.