Maksuton koulutus vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelusta markkinointipäättäjille. Varaa oma paikkasi pian!

Noord – Sinulle, joka haluat kasvattaa bränditunnettuuttasi tehokkaasti ja hyödyntää sitouttavia vaikuttajia kerta toisensa jälkeen

Oletteko pohtineet vaikuttaja- ja sisältömarkkinoinnin aloittamista, mutta ette ole ihan varmoja ryhtyäkö siihen omin kätösin vai hankkiako ulkopuolista apua? Samalla ehkä mietitte, mitä hyötyä vaikuttajamarkkinointitoimistosta on, ja miksi ulkoistaa tekeminen vaikuttajamarkkinointitoimistolle?

Me haluamme asiakkaita, jotka elävät luovista sisältökonsepteista, kuitenkaan strategista ajattelua unohtamatta. On mahtavaa päästä pallottelemaan ideoita yhdessä, ja kaikista eniten me rakastammekin yhteistyötä meidän asiakkaiden kanssa.

Onko meidät tarkoitettu yhteen? Lue lisää tästä artikkelista tai jos haluat, varaa Mikon kanssa alta lyhyt 15 minuutin palaveri ja selvitä juttelemalla!

Varaa 15 min palaveri Mikon kanssa

Nappaa Mikon kalenterista lyhyt aika, ja selvitä, mitä me osataan, millainen tyyppi Mikko on ja tietty tärkeimpänä – voitaisiinko me olla teille avuksi! Voit myös laittaa Mikolle viestiä mikko@noord.fi tai LinkedInissä suoraan profiiliin.

Tällaisissa asioissa meihin otetaan yhteyttä  

Esimerkiksi tällaisissa asioissa meihin ollaan usein yhteydessä. Tutustu ihmeessä myös meidän asiakascaseihin, josta saat varmasti lisää inspiraatiota!

1. Vaikuttajamarkkinoinnille tarvitaan strategia

Vaikuttajamarkkinointia ei ole koskaan tehty yrityksessä (tai sitä on satunnaisesti kokeiltu), mutta koetaan tässä kohtaa sopivaksi markkinointitoimenpiteeksi. Me autamme määrittelemään oikeat tavoitteet ja mittarit, kohderyhmän ja tekemään strategian ja suunnitelman, jota on helppo seurata. Strategiatyö auttaa myös nitomaan vaikuttajamarkkinoinnin yrityksen muihin markkinointitoimenpiteisiin.

2. Ei olla varmoja, sopiiko vaikuttajamarkkinointi tai mistä löytää oikeat vaikuttajat

Kuka vaikuttaja yrityksellenne sopii, ja miksi? Entä miten tämä todennetaan – toivottavasti ei ainakaan mutulla! Me autamme asiakkaitamme analysoimaan, sopiiko vaikuttajamarkkinointi osaksi markkinointitoimenpiteitä, ja sitä kautta valitsemaan sellaiset vaikuttajat, joiden kanssa löydetään aito brand match ja jotka kasvattavat tunnettuutta sekä sitouttavat haluttua kohderyhmää tehokkaasti.

3. Tarvitaan mahtavia ideoita ja käsiä (some-)sisällöntuotantoon

Luodaan yhdessä ideoita, jotka elävät pitkään somessa ja myös sen ulkopuolella! Me autamme silloin, kun sisällöntuotannon luovuusblokki iskee tai tekevän aika loppuu.

4. Sisältömarkkinoinnin salapoliisityö

Vaikuttajamarkkinointi ei tuo tuloksia, tai sisällöntuotanto ei enää kulje? Me autamme selvittämään, onko syynä väärät vaikuttajat, epäselvät viestit vai esimerkiksi kilpailijoiden tehokas toiminta. Älä jää yksin mietteidesi kanssa!

Tällaisia meiltä sitten kysytään

Missä olette erityisen hyviä?

Me ollaan erityisen hyviä suunnittelemaan luovia markkinointikonsepteja, jotka erottuu. Samalla me kuitenkin uskotaan, että vaikuttajamarkkinoinnin mitattavuutta voi ja pitää kehittää jatkuvasti – kaiken markkinointitekemisen kun pitää olla perusteltavissa datan avulla!

Millaisia vaikuttajia teidän kautta on mahdollista saada?

Ketä vaan! Meillä ei ole varsinaista omaa ”rosteria”, vaan vaikuttajat valitaan aina asiakkaan tarpeiden, tavoitteiden, kohderyhmän ja tietysti budjetin perusteella. Totta kai meillä on paljon hyviä kokemuksia sadoista suomalaisista vaikuttajista, ja aina kun asiakas kertoo meille perusteet yrityksestä ja markkinoitavasta tuotteesta, mielessämme pyörähtelee heti muutamia nimiä.

Millaisia asiakkaita teillä on?

Olemme siitä onnellisessa asemassa, että olemme päässeet auttamaan vaikuttaja- ja sisältömarkkinoinnin kiemuroissa niin isoja konserneja kuin pieniä yrityksiäkin. Olemme päässseet toteuttamaan toimenpiteitä muun muassa päivittäistavarakaupan tuotteille, palveluliiketoiminnoille, ravintoloille, kaupungeille, erilaisille tapahtumille sekä B2B-liiketoimintaa harjoittaville yrityksille. Muutamia asiakkaita mainitaksemme foodora, Hämeenlinnan kaupunki, HBO Max, Suomen Yrittäjät, Fitness24Seven, Juicy Drop -makeiset, Cutters, KFC sekä Ilveksen jääkiekkojoukkue.

Kuinka paljon palvelunne maksaa?

Ehkä osasitkin jo odottaa tätä: Riippuu tapauksesta.

Todellisuudessa näin: Teemme asiakastöitä sekä projektikohtaisesti (esim. yksittäiset vaikuttajamarkkinointikampanjat) että pidempinä kumppanuuksina (strateginen vaikuttajamarkkinoinnin kumppanuus, some-sisällöntuotanto asiakasyrityksille). Yksittäisissä vaikuttajakampanjoissa meidän osuutemme on 25–40 % kokonaiskustannuksista, luonnollisesti riippuen työmme määrästä. Pidemmissä kumppanuuksissa työmme hinnoitellaan puhtaasti käytetyn työajan mukaan. Yhden työpäivän hinta on 850 € (+ alv. 24 %). Esimerkiksi vaikuttajamarkkinoinnin strategiaprojekti kanssamme maksaa toivotusta laajuuden mukaan 2000–5000 euroa.

Riittääkö budjettimme vaikuttajamarkkinointiin?

Teemme vaikuttajamarkkinoinnin toimenpiteitä aina parin tuhannen yksittäisistä lähdöistä kymmenien tuhansien eurojen toimenpiteisiin. Asiakkainamme on niin isoja organisaatioita kuin pienempiä yrityksiä. Suhtaudumme samalla intohimolla jokaiseen asiakkaamme kampanjaan – oli se sitten euromäärältään suuri tai pieni!

Vieläkö mietit?

Emme me olettaneetkaan, että teet päätöksen kumppanistasi yhden artikkelin perusteella. Mutta olet päässyt jo pitkälle! Jätä alle sähköpostisi, niin me olemme sinuun yhteydessä. Jutellaan ja näet, että ollaan mutkattomia ja mukavia tyyppejä ja tietty tärkein, osataan hommamme!

Tilaa vaikuttajamarkkinoinnin uutiset

Jos yllä oleva blogiartikkeli oli mielestäsi hyvä, niin kannattaa ehdottomasti laittaa meidän uutiset tilaukseen! Ei spämmiä, vaan pelkkää asiaa.

Lähettämällä tämän lomakkeen, luovutat meille henkilötietojasi, joita säilytämme ja käsittelemme tietosuojaselosteen mukaisesti.