Maksuton koulutus vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelusta markkinointipäättäjille. Varaa oma paikkasi pian!

Ilves valitsi vaikuttajamarkkinoinnin kumppanikseen vaikuttajamarkkinointitoimisto Noordin

Ilves-Hockey Oy lisää sosiaalisen median läsnäoloaan strategisella yhteistyöllä Noord Agencyn kanssa.

Ilves on niittänyt menestystä lähivuosina jääkiekkokaukalon lisäksi myös sen ulkopuolella.  Keväällä 2022 Suomen Jääkiekkojournalistit palkitsivat Liigakauden 21-22 päätösgaalassa Ilveksen sosiaalisen median sisällöntuottajat vuoden kiekkoteolla.  Tämä pitkäjänteinen sisällöntuotanto työ onkin ollut yksi Ilveksen markkinoinnin kulmakivistä keräten kiitosta jo pidemmältä ajalta. Itse yritys on myös vahvassa tuloskunnossa edellisen tilikauden päättyessä ennätystulokseen.

Ilveksen ja Noordin välinen yhteistyö alkaa Liiga-kauden alettua vaikuttajille järjestettävillä ottelutapahtumilla, joiden avulla lähdetään kasvattamaan ottelutapahtumien mielenkiintoa myös uusien kohderyhmien keskuudessa.

Olemme tehneet hyvin onnistuneesti sisällöntuotantoa jo pidemmän aikaa, mikä näkyy hienosti ulkopuolisissa mittauksissakin. Nokia Arenan tuoman uuden toimintaympäristön myötä haluamme tavoitella myös yleisöpotentiaalia, joka ei välttämättä vielä ole tapahtumiamme Nokia Arenalla kokenut. Tämä monimuotoisuuden lisääminen yleisöömme on yksi tärkeä osa-alue tukemaan tulevaisuuden kasvutavoitteitamme ja siinä Noord on tärkeässä roolissa yhteistyömme muodossa” kertoo Ilveksen tapahtuma- ja markkinointipäällikkö Henna Rajamäki.

Vaikuttajamarkkinointi antaa loistavan mahdollisuuden myös urheiluseuroille nostaa näkyvyyttä ja tunnettuutta luonnollisesti, oikealle kohderyhmälle tunnettujen persoonien kautta. Yhteistyön tarkoituksena on myös kertoa ottelutapahtumista – erityisesti upouudella Nokia Areenalla ne ovat paljon muutakin kuin pelkkää jääkiekkoa.

”Arvostan Ilveksen rohkeutta lähteä taas tekemään sellaista markkinointia, jota Suomen urheilumarkkinoinnin kentässä ei vielä juurikaan ole nähty. Uskon, että yhteistyö nostaa ottelutapahtumien mielenkiintoa ja tuo Liiga-jääkiekon lähemmäs myös niitä, joille jääkiekko ei kuulu jokapäiväiseen elämään”, kommentoi Noordin operatiivinen johtaja Mikko Salonen.

Lisätietoja:

Mikko Salonen
Myynti ja asiakkuudet
Operaativinen johtaja, osakas
+358 (0)40 860 4330
mikko@noord.fi

Henna Rajamäki
Tapahtuma- ja markkinointipäällikkö
+358 (0)44 262 9990
henna.rajamaki@ilves.com

Tilaa vaikuttajamarkkinoinnin uutiset

Jos yllä oleva blogiartikkeli oli mielestäsi hyvä, niin kannattaa ehdottomasti laittaa meidän uutiset tilaukseen! Ei spämmiä, vaan pelkkää asiaa.

Lähettämällä tämän lomakkeen, luovutat meille henkilötietojasi, joita säilytämme ja käsittelemme tietosuojaselosteen mukaisesti.