Maksuton koulutus vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelusta markkinointipäättäjille. Varaa oma paikkasi pian!

Webinaari: Miten vaikuttajamarkkinointi tuodaan osaksi markkinointisuunnittelua?

Tuntuuko sinustakin, että vaikuttajamarkkinoinnin sulauttaminen osaksi markkinointisuunnittelua tuottaa haasteita? Tässä webinaarissa käydään läpi, miten vaikuttajamarkkinointi tuodaan tiiviiksi osaksi markkinointisuunnittelua siten, että vaikuttajatekeminen kulkee käsi kädessä muiden markkinointitoimenpiteiden kanssa – ei toisella puolen tietä.

Webinaarissa käymme läpi myös Foodoran ”Näillä eväillä” -markkinointikampanajn, jossa vaikuttajamarkkinointi yhdistettiin tiiviiksi osaksi markkinointikampanjaa.

Milloin?

Torstaina 17.11.2022 klo 8.30-9.15 tai kun sinulle on sopiva hetki. Jos et ehdi linjoille tapahtuma-aikana, niin ilmoittaudu silti – lähetämme kaikille osallistuneille tallenteen webinaarin jälkeen!

Missä?

Missä vaan! Ilmoittautuessasi saat webinaariin linkin, jonka kautta pääset linjoille tapahtuma-aikana. Jos et ehdikään paikalle tapahtumapäivänä, lähetämme kaikille ilmoittautuneille tallenteen webinaarin jälkeen.

Mitä?

Webinaarissa keskustelemme siitä, miten vaikuttajamarkkinointi saadaan sulautettua tiiviimmäksi osaksi markkinointisuunnittelua. Tiiviin 45-minuuttisen aikana käymme läpi myös Foodoran ”Näillä eväillä” -markkinointikampanjan yhdessä yrityksen Marketing Operations Manager Sandra Rinta-Panttilan kanssa.

Halutessasi voit lähettää meille kysymyksesi ilmoittautumisen yhteydessä etukäteen, jolloin vastaamme siihen webinaarin aikana!

Tämä webinaari sopii sinulle, jos:

🙌🏻 Olet vastuussa yrityksenne markkinointisuunnittelusta ja/tai pohdit vaikuttajamarkkinointia osaksi markkinointikokonaisuuttanne
🙌🏻 Et ole ollut tyytyväinen vaikuttajamarkkinoinnin tuloksiin, tai et tiedä miten tuloksia pitäisi tulkita
🙌🏻 Olette tähän mennessä toteuttaneet vaikuttajamarkkinointia omana toimenpiteenään, irrallisena muusta markkinoinnista
🙌🏻 Työskentelet markkinointi- tai mediatoimistoissa, ja haluat syventää osaamistasi vaikuttajamarkkinoinnista
🙌🏻 Haluat kuulla tarkemmin yhdestä tämän vuoden suurimmista mainoskampanjoista

Ilmoittaudu mukaan

Webinaarissa keskustelemassa:

Mikko Salonen
COO, Partner
Noord Agency Oy

Mikko toimii Noordilla toimii operatiivisena johtajana sekä partnerina. Hän vastaa vaikuttajamarkkinointikampanjoiden myynnistä sekä konseptoinnista Noordin tiimissä. Vaikuttajamarkkinoinnin lisäksi Mikolla on vahva osaaminen digimarkkinoinnista ja verkkotekemisestä.

Sandra Rinta-Panttila
Marketing Operations Manager
Foodora (Delivery Hero Finland Oy)

Toimin Foodoralla Marketing Operations Managerina, vastaten kampanjoista, vaikuttajayhteistöistä sekä muista markkinoinnin partnershipeistä. 

Tutustu Foodoran Näillä eväillä -kampanjaan jo etukäteen

Isoimman suomalaisen urheiluilmiön ympärille rakennettu vaikuttajamarkkinointi­kampanja

Vaikka jääkiekon MM-kisat pelataan vain kerran vuodessa, niin silti ne ovat joka kerta Suomessa lähes autuaaseen asemaan kuuluva kilpailu. Tämän vuoden MM-finaalia, jonka joukkueet ovat meille kaikille varmasti tutut, katsoi pelkästään television välityksellä yli 2,2 miljoonaa suomalaista. Pääsimme mukaan toteuttamaan ja tuottamaan Foodoran Näillä eväillä -kampanjan vaikuttajamarkkinointiosuutta lätkän kotikisojen ympärille.

Meidän asiantuntijuuteen luottavat

Foodora-logo-Referenssi-Noord-Agency
HBO-Max-logo-Referenssi-Noord-Agency
Hameenlina-logo-Referenssi
Keuda-Referenssi-Noord-Agency
Suniho-Referenssi-Noord-Agency
OmaGo-Referenssi-Noord-Agency
Fizza-logo-Referenssi-Noord-Agency
SeAMK-Referenssi-Noord-Agency
Skiffer-Referenssi-Noord-Agency
Foodin-Referenssi-Noord-Agency
Polar-logo-Referenssi-Noord-Agency
Elamyslahjat-logo-Referenssi-Noord-Agency
Sony-Music-Referenssi-Noord-Agency
Puro-logo-Referenssi-Noord-Agency