Maksuton koulutus vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelusta markkinointipäättäjille. Varaa oma paikkasi pian!

Innostuva startti viikonloppuun markkinoinnin viikonloppuetkoilta

Työskenteletkö markkinoinnin parissa, ja kaipaisit uutta inspiraatiota tai tietoiskua raskaan työviikon päätteeksi? Niin varmasti me kaikki!

Tästä syystä me Noordilla laitettiin pystyyn Markkinoinnin viikonloppuetkot -konsepti, jossa käynnistellään perjantaiaamulla kahvikupin ääressä viikonloppua lyhyen 15 minuutin ajankohtaisen tietoiskun parissa. Tietoiskun jälkeen osallistujilla on mahdollisuus jäädä kysymään askarruttavia asioita tilaisuuden hosteilta tai halutessaan myös yksityisesti (Teamsin Breakout Roomissa) Noordin markkinoinnin asiantuntijoilta.

Noordin operatiivinen johtaja Mikko Salonen hostaa tilaisuudet, ja aina välillä mukana on kiinnostava markkinoinnin asiantuntija. Keväällä etkot järjestetään joka perjantai 12.5.-9.6.2023 välisenä aikana klo 8.30 alkaen.

Milloin?

Joka perjantai 15 minuutin tietoisku klo 8.30 alkaen. Kevään 2023 ensimmäinen tietoisku pe 12.5., ja viimeisen kerran kahvitellaan pe 9.6.

Missä?

Missä vaan! Liittyessäsi listalle saat joka torstai muistutuksen seuraavan päivän tilaisuudesta ja sen aiheesta, sekä linkin liittymiseksi.

Mitä?

Raikas ja inspiroiva tietoisku markkinoinnista jokaisen työviikon päätteeksi. Tietoiskun lisäksi pääset hyödyntämään Noordin markkinoinnin asiantuntijoita, ja kysymään sinua askarruttavia kysymyksiä joko aiheesta tai aiheen vierestä!

Nämä tilaisuudet sopivat sinulle, jos:

🙌🏻 Olet vastuussa yrityksenne markkinoinnista, ja haluaisit saada lisäinspiraatiota tekemiseen
🙌🏻 Haluat pysyä mukana markkinoinnin alan trendeistä ja uusista asioista
🙌🏻 Haluat saada hyvän fiiliksen tietoiskun markkinoinnista ja samalla mahdollisuuden kysyä markkinointiin liittyvää kysymystä asiantuntijoilta

Pe 12.5. klo 8.30-8.45: User Generated Content -sisällöntuotanto ja sen hyödyt yrityksen markkinointiin

User Generated Content -sisällöntuotanto (tuttavallisemmin UGC), tarkoittaa käyttäjien luomaa sisältöä. Käydään läpi, mitä termi tarkoittaa ja miksi yritysten kannattaisi hyödyntää käyttäjien luomaa sisältöä.

Pe 19.5. klo 8.30-8.45: TikTokin hyödyntäminen yrityksen markkinoinnissa

TikTok on noussut yhdeksi isoimmista somealustoista, ja viimeistään tänä vuonna yritysten tulisi ottaa myös kanava haltuun. Jutellaan TikTok-strategi Saanan kanssa aiheesta ja hänen vinkeistään kanavan sisällöntuotantoon.

Vieraana TikTok-strategi Saana Nieminen

Pe 26.5. klo 8.30-8.45: ENCE, esports ja striimaajat markkinoinnissa

Esports ja striimaajat tavoittavat tehokkaasti ja sitoutunesti erityisesti nuorta kohderyhmää. Juttelemme ENCEn kumppanuuspäällikkö Samulin kanssa e-urheilijoiden ja striimaajien hyödyntämisestä markkinoinnissa.

Vieraana ENCEn kumppanuuspäällikkö Samuli Kaikkonen

Pe 2.6. klo 8.30-8.45: Tehoja työnantajabrändiin vaikuttajamarkkinoinnilla – tulevat osaajat tavoitetaan somessa

Työnantajabrändin parantaminen on tärkeä osa jokaisen kasvavan yrityksen toimenpiteitä. Juttelemme Pian kanssa vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntämisestä työnantajabrändin kehittämisessä.

Vieraana viestinnän asiantuntija Pia Pihlainen

Pe 9.6. klo 8.30-8.45: Vaikuttajamarkkinoinnin mittaaminen - näyttökerrat vai sitoutumiset?

Miten vaikuttajamarkkinointia tulisi mitata? Millaisia asioita tulisi painottaa näyttökertojen ja kokonaiskattavuuden lisäksi? Entä mitä sitoutuminen vaikuttajamarkkinoinnissa tarkoittaa? Käydään läpi myös selkeitä case-esimerkkejä.

Liity listalle

Lähettämällä tämän lomakkeen, luovutat meille henkilötietojasi, joita säilytämme ja käsittelemme tietosuojaselosteen mukaisesti. Ilmoittautumalla listalle sinut lisätään myös Noord Agency Oy:n uutiskirjelistalle. Voit poistua listalta klikkaamalla Unsubscribe-linkkiä ensimmäisen saamasi viestin yhteydessä.

Tänä keväänä linjoilla:

Mikko Salonen – markkinoinnin viikonloppuetkojen host
Operatiivinen johtaja, asiakkuudet
Vaikuttajamarkkinointitoimisto Noord

Mikko toimii Noordilla toimii operatiivisena johtajana sekä partnerina. Hän vastaa vaikuttajamarkkinointikampanjoiden myynnistä sekä konseptoinnista Noordin tiimissä. Vaikuttajamarkkinoinnin lisäksi Mikolla on vahva osaaminen digimarkkinoinnista ja verkkotekemisestä.

Saana Nieminen (SVS Consulting) – vieraana pe 19.5.

Liikkeenjohdon konsultista Tiktok-markkinoijaksi? Saana Nieminen auttaa yrityksiä sekä sisällöntuottajia tekemään autenttista ja Tiktokiin sopivaa sisältöä. Haluat sitten startata kanavasi arvokkaasti tai lähteä kasvattamaan tiliä ja myyntitulojanne somesta, Saana on siihen hommaan jo monen suomalaisen yrityksen valinta! 

Samuli Kaikkonen (ENCE) – vieraana pe 26.5.

Samuli on Suomen suurimman esports-organisaatio ENCEn kumppanuuspäällikkö. Yli 10 vuoden kokemus urheilumarkkinoinnista ja tapahtumatuotannosta auttaa Samulia ymmärtämään, miten ja miksi e-urheilijoita ja striimaajia hyödynnetään tehokkaasti yrityksen markkinoinnissa.

Pia Pihlainen – vieraana pe 2.6.

Pia on monipuolinen viestinnän ammattilainen, joka on rennosti, mutta tavoitteellisesti aktiivinen LinkedInissä: seuraajia hänellä on reippaasti yli 12 000. Pia postaa useamman kerran viikossa työnantajabrändistä, työntekijäkokemuksesta ja strategisesta viestinnästä sekä näihin teemoihin kytkeytyvistä aiheista. Pian postauksia löydät helpoiten #CommsWithPia-aihetunnisteella, ja Pia tietysti verkostoituu mielellään.

Meidän asiantuntijuuteen luottavat

Foodora-logo-Referenssi-Noord-Agency
HBO-Max-logo-Referenssi-Noord-Agency
Hameenlina-logo-Referenssi
Keuda-Referenssi-Noord-Agency
Suniho-Referenssi-Noord-Agency
OmaGo-Referenssi-Noord-Agency
Fizza-logo-Referenssi-Noord-Agency
SeAMK-Referenssi-Noord-Agency
Skiffer-Referenssi-Noord-Agency
Foodin-Referenssi-Noord-Agency
Polar-logo-Referenssi-Noord-Agency
Elamyslahjat-logo-Referenssi-Noord-Agency
Sony-Music-Referenssi-Noord-Agency
Ilves-Referenssi-Noord-Agency
SuomenYrittajat-Referenssi-Noord
Krapi-Referenssi-Noord-Agency
Vinyylilattiakauppa-Referenssi-Noord-Agency
StaffPoint-Referenssi-Noord-Agency