(Vinyylilattiakauppa) Kumppanuus vaikuttajien kanssa saa lattiat loppumaan varastoltaVaikuttajamarkkinoinnin suunnittelu ja toteutus, toimenpiteiden briiffaus, mediatuotanto, toimenpiteiden koordinointi ja raportointi, kansainvälinen yhteistyö, inbound-vaikuttajayhteydenottojen koordinointi
(Vinyylilattiakauppa)Vinyylilattiakauppa (Nordic Floors Oy) on lattioihin erikoistunut asiantuntijayritys Etelä-Pohjanmaalta, Lapualta. Vinyylilattiakaupan valikoima koostuu nimensä mukaisesti vinyylilattioista, jotka saapuvat varastolle suoraan valmistajalta ilman ylimääräisiä välikäsiä. Lattiavalikoima koostuu uuden sukupolven vinyylilankuista, joiden valintakriteerejä ovat kauniin ja kattavan sävyvalikoiman lisäksi korkea laatu ja pitkäikäisyys. Vinyylilattiaostoksille pääsee suoraan verkkokaupassa, jonka lisäksi henkilökohtaista palvelua kasvotusten tarjoaa sekä Lapuan että Helsingin showroom-tilat.
(Yhteistyö)Suunnittelemme ja toteutamme vaikuttajamarkkinoinnin toimenpiteitä, joiden tavoitteena on tehdä lattiaratkaisuista kiinnostavia ja helposti lähestyttäviä. Jokainen kampanja keskittyy korostamaan asiakkaan tuotevalikoiman eli vinyyli- ja kovapuulattioiden käytännöllisyyttä ja tyylikkyyttä, tavoitteenamme lisätä tunnettuutta sekä kasvattaa harkintaa tuotteiden hankintaa kohtaan.
Haaste, johon löydettiin toimiva ratkaisuVinyylilattiakauppa saa runsaasti yhteydenottoja vaikuttajilta, ja yritys tarvitsi tehokkaan tavan hallita yhteistyöehdotuksia. Samaan aikaan Vinyylilattiakauppa kipuili sisällöntuotannon kanssa – miten kaikista lattiamalleista saadaan laadukkaita kuvia ja videoita luonnollisessa käyttöympäristössä. Vastaamme Vinyylilattiakauppaa lähestyvien vaikuttajien kaupallisesta arvioinnista, yhteistyön suunnittelusta ja koordinoinnista sekä toimenpiteitden tilastoinnista. Suomen markkinan lisäksi vastaamme myös Saksan ja muun Keski-Euroopan vaikuttajayhteistöistä Nordic Floorsille.
Jatkuva kehitys ja analysointiKehittämme jatkuvasti asiakkaamme vaikuttajamarkkinoinnin toteutuksia analysoimalla tuloksia ja toteutuksien laatua ja monikäyttöisyyttä sekä tarkastelemalla yhdessä laadittuja tavoitteita. Tämä mahdollistaa kampanjoiden ja yksittäisten yhteistöiden jatkuvan kehityksen ja varmistaa, että Vinyylilattiakauppa tavoittaa oikeat tuotteilleen sopivat kohderyhmät. Tulokset ovat olleet erinomaisia.Vaikuttajayhteistöiden onnistumista arvioidaan perinteisien yhteistyösisältöjen mittarien lisäksi myös sisältöjen monikäyttöisyyden kautta. Vinyylilattiakauppa tarvitsee jatkuvasti materiaalia omia viestintäkanaviaan varten, joten varmistamme aina käyttöoikeudet ja mahdollisten UGC-sisältöjen toimivuuden Vinyylilattiakaupan kanavilla.