Lähes kaikki suomalaiset kuluttajayritykset ovat jo vuosia hyödyntäneet vaikuttajamarkkinointia tiiviinä osana markkinoinnin toimenpiteitään. Myös B2B-kentässä vaikuttajamarkkinointi tulee koko ajan ajankohtaisemmaksi – asiantuntijayritykset haluavat olla oman alansa asiantuntijoita, ja samalla esimerkiksi LinkedIn-vaikuttajat saavat julkaisuilleen huikeita näyttökertoja, joita myös B2B-liiketoimintaa tekevien yritysten tulisi hyödyntää.
Webinaarissa kävimme läpi B2B-vaikuttajamarkkinointia, eli mitä se on, miten sitä tulisi tehdä ja miksi sitä pitäisi tehdä? Vaikuttajamarkkinointitoimisto Noordin operatiivinen johtaja ja asiakkuuspäällikkö Mikko Salonen hostasi webinaarin, ja mukana oli myös yksi Suomen suosituimpia B2B-vaikuttajia, ajatusjohtajuuden ja social sellingin puolesta puhuja, Oona Kankkunen.
Tämä webinaari sopii sinulle, jos:
🙌🏻 Olet vastuussa B2B-liiketoimintaa tekevän yrityksen markkinointisuunnittelusta ja/tai pohdit vaikuttajamarkkinointia osaksi markkinointikokonaisuuttanne
🙌🏻 Olet pohtinut, sopisiko B2B-vaikuttajamarkkinointia osaksi markkinointisuunnitelmianne
🙌🏻 Olet toteuttanut aiemmin B2B-vaikuttajamarkkinointia, mutta ette ole saaneet tarpeeksi hyviä tuloksia tai et muuten ole ollut tyytyväinen toimenpiteisiin
🙌🏻 Työskentelet markkinointi- tai mediatoimistoissa, ja haluat syventää osaamistasi vaikuttajamarkkinoinnista