Joo Kodit tarjoaa palvelulupauksensa mukaisesti huoletonta vuokra-asumista, ja me Noordilla pääsemme jatkossa auttamaan yrityksen markkinointitiimiä huolettomampaan arkeen, ainakin vaikuttajamarkkinoinnin osalta. Koko Noordilla on mahtava fiilis tästä yhteistyöstä!
Joo Kodit tarjoavat vuokrakoteja ympäri Suomea, joissa vuokravakuus on 0 €, lemmikit ovat tervetulleita ja asiakaspalveluun ja sen monikanavaisuuteen panostetaan. Muutaman vuoden takaisen brändiuudistuksen jälkeen yritys on panostanut markkinoinnissa erityisesti bränditunnettuuden ja -tietoisuuden kasvattamiseen, ja tänä vuonna erityisesti sisältömarkkinoinnissa halutaan panostaa myös Joo Kotien yhteisöllisen asumisen esille tuomiseen.
Vuonna 2025 Joo Kotien some-kanavissa tullaan näkemään kaksi tunnettua somevaikuttajaa, jotka pääsevät aktivoimaan nykyisiä vuokralaisia, kertomaan omia tarinoitaan muuttuvista elämäntilanteistaan ja osallistamaan omaa yhteisöään orgaaniselle kumppanuudelle.
”Noordin kanssa energiat kohtasivat heti ekasta tapaamisesta lähtien ja tuli tunne, että tämän porukan kanssa meillä on samanlainen draivi ja halu saavuttaa tavoitteet. Ratkaisuehdotuksessa oli selkeästi kuultu meidän tarpeitamme ja eteneminen on ollut alusta alkaen hyvin jouhevaa ja selkeää. Odotan innolla mitä kaikkea vuoden aikana pääsemme yhdessä tekemään”, sanoo Joo Kotien markkinointipäällikkö Roosa Lappalainen.
”Ollaan enemmän kuin innoissamme aloittamassa yhteistyötä Joo Kotien kanssa! Heti ensitapaamisesta tuntui, että meillä klikkasi ja löydettiin hyvä yhteinen sävel. Näin vuoden 2025 aloituspalaverin jälkeen voin onnekseni todeta, että en ollut väärässä. Lähdetään tekemään hienoa matkaa yhdessä, ja näytetään, millaista vuokra-asuminen voi parhaimmillaan olla!”, kommentoi Noordin operatiivinen johtaja Mikko Salonen.
Tehdäänkö teillekin?
Mikko Salonen
Vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija, operatiivinen johtaja
040 860 4330