(Musiikkitalo) B2B-vaikuttajatapahtuma näkyi ja kuuluiB2B-vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelu ja toteutus, vaikuttajavalinta ja -briiffaus, mediatuotanto, raportointi ja kehitysehdotukset
(Musiikkitalo)Musiikkitalo on kaikille avoin konsertti- ja tapahtumatalo Helsingin ydinkeskustassa. Musiikkitalossa järjestetään vuosittain reilusti yli 1 000 tapahtumaa: konsertteja klassisesta musiikista jazziin, kansanmusiikkiin ja rock-keikkoihin sekä yritystapahtumia ja yksityistilaisuuksia.
(Yhteistyö)Musiikkitalo halusi kertoa B2B-yritystapahtumien mahdollisuuksista oikeaa kohderyhmää (HR- ja markkinointi-/liiketoimintapäättäjät) tehokkaasti tavoittavan vaikuttajan avulla. Ideoimme monivaiheisen vaikuttajamarkkinointitapahtuman, joka huipentui keväällä 2024 järjestettyyn, kohderyhmälle tehokkaasti markkinoituun, aamiaistilaisuuteen Musiikkitalon Paavo-salissa. Vaikuttajaksi valikoitui sarjayrittäjä, keynote-puhuja ja legendaarinen breakdancetanssija Johannes ”Hatsolo” Hattunen. Johanneksen lisäksi tapahtumassa puhui myös yrittäjä ja yritysvalmentaja Petri Matero.
B2B-vaikuttajatapahtuma näkyi, kuului ja tuntui sydämessä astiMonivaiheinen vaikuttajamarkkinointikampanja näkyi tehokkaasti oikealle kohderyhmälle ja tavoitti lähes 30 000 Uudellamaalla toimivaa HR-päättäjää. Huhtikuun aamiaistapahtumassa saatiin esiteltyä Musiikkitalon laadukkaita fasiliteetteja sekä naurettiin ja itkettiin Hatsolon tunteikkaan puheen parissa. Johanneksen sosiaalisen median julkaisut (LinkedIn & Instagram) sitouttivat kohdeyleisöä mainiosti – kampanjajulkaisujen keskimääräinen sitoutumisaste oli 3,26 %, keräten pelkästään ammattisisältöön pohjautuvassa LinkedInissä lähes 500 reaktiota seuraajilta.