(Humble Smoothie) Näkyvä brändilähettilyys Julia Ahosen kanssa

Vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelu ja toteutus, toimenpiteiden briiffaus ja koordinointi, raportointi ja kehitys

(Humble Smoothie)

Humble Smoothie (Evoke Oy) on suomalainen brändi, joka tarjoaa terveellisiä ja raikkaita smoothieta arjen eri tilanteisiin. Tuotteet sopivat niin välipaloiksi kuin virkistäviksi juomiksi kiireiseen elämään.

(Yhteistyö)

Humble Smoothie halusi vahvistaa brändinsä tunnettuutta ja tuoda esille tuotteidensa monikäyttöisyyttä. Tavoitteena oli tavoittaa uusia kuluttajia ja kertoa, miten Humble Smoothie sopii osaksi arkea. Brändi hyödynsi tunnettuuden kasvattamisessa vaikuttajamarkkinointia, ja he tarvitsivat vaikuttajan, joka voisi sitouttaa laajasti kohderyhmiä. Julia Ahonen valikoitui useiden vaikuttajien joukosta yhdeksi Humble-brändin brändilähettiläistä!

Terveellinen ja raikas vaihtoehto väli- tai aamupalaksi

Humble Smoothie teki yhteistyötä Julian kanssa kuuden kuukauden ajan. Yhteistyö sisälsi yhteensä kuusi aktivaatiota – kolme Instagram Feed -päivitystä sekä kolme YouTube-videota. Lisäksi Julia tuotti monipuolisesti Instagram Story -sisältöä, kuten videoklippejä ja kuvia, joissa esiteltiin Humble Smoothien tuotteita eri arjen tilanteissa. Näissä päivityksissä keskityttiin siihen, miten Humble Smoothie toimii terveellisenä ja raikkaana vaihtoehtona, olipa kyseessä välipala tai virkistysjuoma.

Erinomaiset tulokset

Yhteistyö tuotti erinomaisia tuloksia. Julia Ahosen seuraajat ottivat kampanjan positiivisesti vastaan, ja sen aikana tavoitettiin lähes 145 000 suomalaista käyttäjää. Kampanja keräsi yli 180 000 näyttökertaa ja sitoutti yli 6 200 käyttäjää. Yhteistyön sitoutumisaste oli noin 4,6 %, mikä osoittaa vahvaa sitoutumista ja kiinnostusta brändiä kohtaan. Sitoutumisasteeseen vaikutti positiivisesti myös Julian tuottamans sisällön orgaanisuus ja helpostilähestyttävyys.

(avainluvut) Kampanjan avainluvut C

Kampanjajulkaisuilla yhteensä 180 000 näyttökertaa

Vaikuttajan julkaisuilla tavoitettiin noin 145 000 yksittäistä kuluttajaa

6 200 sitoutumista

Kampanjajulkaisujen keskimääräinen sitoutumisaste 4,60 %