(VÄLIOTSIKKO) Ilmainen vaikuttajamarkkinoinnin konsepti

Oletteko miettineet vaikuttajamarkkinoinnin aloittamista yrityksessänne, mutta ette ole varmoja siitä, mitä pitäisi tehdä ja kenen kanssa?

(VÄLIOTSIKKO) Kaiken tämän saatte, kun tilaatte ilmaisen konseptin

1. Briiffi tilanteestanne ja tarpeistanne

  • Onko yrityksenne hyödyntänyt vaikuttajamarkkinointia aiemmin?
  • Mitä muuta markkinointipalettiin kuuluu tällä hetkella?
  • Miksi vaikuttajamarkkinointia on mietitty tarpeelliseksi?
  • Mihin haasteisiin toivoisitte vaikuttajamarkkinoinnin auttavan?

 

Lataa ilmainen pikaoppaamme vaikuttajamarkkinoinnista

Etsitkö lisätietoa tai inspiraatiota vaikuttajamarkkinoinnista? Hienoa, olet tullut oikeaan paikkaan. Olemme koonneet tähän oppaaseen parhaamme mukaan kaiken tietomme vaikuttajamarkkinoinnista – viiden minuutin lukuhetkelle. Tai ainakin itse saimme oppaan luettua viidessä minuutissa.

Tämä maksuton verkkokoulutus sopii sinulle, jos:

  • Olet vastuussa yrityksenne markkinoinnista, ja olette pohtineet myös vaikuttajamarkkinointia osana toimenpiteitä
  • Olet tehnyt vaikuttajamarkkinoinnin toteutuksia, mutta ette ole saaneet riittävän hyviä tuloksia, tai ette oikein tiedä mitä kannattaisi mitata
  • Olet tehnyt vaikuttajamarkkinoinnin toteutuksia, mutta haluaisit saada lisäinspiraatiota toteutuksiin
  • Haluat päästä kysymään sinua askarruttavista asioista vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijoilta
  • Työskentelet media- tai markkinointitoimistossa, ja haluat tietää lisää vaikuttajamarkkinointikampanjan suunnittelusta

Ensimmäinen koulutus – to 12.10. klo 9-10:
Vaikuttajamarkkinointikampanjan suunnitteluvaihe

  • Tavoitteiden ja mittareiden asetanta
  • Kohderyhmämäärittely
  • Vaikuttajamarkkinoinnin budjetointi
  • Sisällön suunnittelu ja konseptointi
  • Vaikuttajien etsintä ja valinta
  • Kampanjabriiffi ja aikataulutus

Tänä keväänä linjoilla

Mikko Salonen – markkinoinnin viikonloppuetkojen host Operatiivinen johtaja, asiakkuudet Vaikuttajamarkkinointitoimisto Noord.

Mikko toimii Noordilla toimii operatiivisena johtajana sekä partnerina. Hän vastaa vaikuttajamarkkinointikampanjoiden myynnistä sekä konseptoinnista Noordin timissä. Vaikuttajamarkkinoinnin lisaksi Mikolla on vahva osaaminen digimarkkinoinnista ja verkkotekemisestä.

Mikko Salonen – markkinoinnin viikonloppuetkojen host Operatiivinen johtaja, asiakkuudet Vaikuttajamarkkinointitoimisto Noord.

Mikko toimii Noordilla toimii operatiivisena johtajana sekä partnerina. Hän vastaa vaikuttajamarkkinointikampanjoiden myynnistä sekä konseptoinnista Noordin timissä. Vaikuttajamarkkinoinnin lisaksi Mikolla on vahva osaaminen digimarkkinoinnista ja verkkotekemisestä.

Laura Kokki, Markkinointisuunnittelija, Musiikkitalo

(avainluvut) Näillä eväillä I lätkäkamppiksen avainluvut

Kampanjan julkaisut keräsivät yhteensä yli 900 000 näyttökertaa

Kampanjan julkaisut tavoittivat jopa 840 000

Vaikuttajien julkaisujen sitoutumisaste 4,50 %

Cost Per Reach (1000) 28,90

(MEIDÄN ASIANTUNTIJUUTEEN LUOTTAVAT)