Webinaari to 17.11.2022: Miten vaikuttajamarkkinointi tuodaan osaksi markkinointisuunnittelua? Ilmoittaudu mukaan täällä!

toMi

toMi eli Tomi Pitkänen on kovassa nosteessa oleva kuusamoislähtöinen elektronisen urheilun selostaja, striimaaja ja somevaikuttaja. Tällä hetkellä Helsingissä asusteleva Tomi selostaa Elisalla mm. Counter Strike Global Offensive – pelin ammattilaissarjoja sekä striimaa Shelter Gameroomin organisaatiossa. Pitkän uran e-urheilun sekä siihen liittyvien tapahtuminen parissa luonut Tomi tunnetaan räiskyvän persoonansa lisäksi erilaisista tempauksista, joista viimeisempänä muistissa on 96 tuntia kestänyt hyväntekeväisyys-striimi ja kansainväliset e-urheiluturnaukset.

Yhteistyötä vaikuttajan toMi kanssa?

Tarvitsetteko apua vaikuttajamarkkinointikampanjaan? Vai kenties ideointia suunnittelusta toteutukseen? Oli tarve mikä tahansa, Noord ja toMi jeesaa teitä kaikessa!

Jätä yhteydenottopyyntö alla olevalla lomakkeella tai laita sähköpostia osoitteeseen hello@noord.fi.

Tuntuuko sinustakin, että vaikuttajamarkkinoinnin sulauttaminen osaksi markkinointisuunnittelua tuottaa haasteita? Tässä webinaarissa käydään läpi, miten vaikuttajamarkkinointi tuodaan tiiviiksi osaksi markkinointisuunnittelua siten, että vaikuttajatekeminen kulkee käsi kädessä muiden markkinointitoimenpiteiden kanssa – ei toisella puolen tietä.