Webinaari to 17.11.2022: Miten vaikuttajamarkkinointi tuodaan osaksi markkinointisuunnittelua? Ilmoittaudu mukaan täällä!

Rapsu

Rapsu eli Rasmus Virtanen on helsinkiläinen striimaaja ja tubettaja, joka edustaa Noordin lisäksi e-urheilujoukkue HAVU Gamingia. Hän on ollut Suomen ehdotonta huippua NHL ja FIFA – pelisarjoissa jo useamman vuoden ajan. Rasmus Virtasen livelähetyksiä seuraa viikottain tuhannet nuoret, jotka otetaan aktiivisesti huomioon sisällöntuotantoa suunnitellessa. Vaikuttajauransa aikana Rapsu on ehtinyt kerätä jo vahvan fanikunnan niin YouTubessa kuin Twitchissäkin ja on samalla sementoinut asemansa Suomen isoimpien esports-vaikuttajien joukossa. 

TIPS! Rapsu suunnittelee mielellään videoita Youtubeen tuotteiden ja mielenkiintoisten konseptien ympärille sekä edustaa ja jakaa mielellään kokemuksiaan erilaisissa tilaisuuksissa.

Yhteistyötä vaikuttajan Rapsu kanssa?

Tarvitsetteko apua vaikuttajamarkkinointikampanjaan? Vai kenties ideointia suunnittelusta toteutukseen? Oli tarve mikä tahansa, Noord ja Rapsu jeesaa teitä kaikessa!

Jätä yhteydenottopyyntö alla olevalla lomakkeella tai laita sähköpostia osoitteeseen hello@noord.fi.

Tuntuuko sinustakin, että vaikuttajamarkkinoinnin sulauttaminen osaksi markkinointisuunnittelua tuottaa haasteita? Tässä webinaarissa käydään läpi, miten vaikuttajamarkkinointi tuodaan tiiviiksi osaksi markkinointisuunnittelua siten, että vaikuttajatekeminen kulkee käsi kädessä muiden markkinointitoimenpiteiden kanssa – ei toisella puolen tietä.