Markkinointi pelistriimissä

Heti artikkelin voisin kertoa hieman lukuja markkinoinnista pelistriimissä. Twitch on paikka, jossa miljoonat ihmiset kokoontuvat keskustelemaan, olemaan yhteydessä toisiinsa ja luomaan viihdettä yhdessä. Viihteelliset lähetykset ovat kaikkien ihmisten katsottavissa. Suomessa Twitch-käyttäjiä on jo noin 00 000!

Twitch lukuina

  • Twitch on perustettu vuonna 2011.
  • 15 miljoonaa päivittäistä käyttäjää
  • 81,5 % käyttäjistä on miehiä.
  • 55% käyttäjistä on 18-34 -vuotiaita.
  • Suomalaisia käyttäjiä n. 400 000.

Pelistriimit osaksi yrityksesi markkinointia

Twitch-palvelun pelistriimit ja muut livelähetykset on oiva paikka mainostaa yrityksesi tuotetta tai palvelua. Koronapandemiasta johtuen myös suomalaisten käyttäjien määrä on noussut räjähdysmäisesti. Tällä hetkellä palvelussa suomalaisia käyttäjiä on noin 400 000, joten kotimaisen yleisön tavoitettavuus ei ole enää ongelma.

Striimilähetykset pyörivät pelaamisen lisäksi myös chattingissä eli reaaliaikaisissa keskusteluohjelmissa urheilun ympärillä sekä ruuanlaitossa ja erilaisissa kokkauslähetyksissä. Olipa yrityksesi tuote mikä tahansa, sen markkinoinnille löytyy varmasti otollinen kohderyhmä striimilähetyksistä. Ainakin se on uusi ja erilainen tapa mainostaa, jossa yleisö on koko ajan aktiivisesti hereillä.

Mainostaminen on vaivatonta

Striimilähetyksissä mainostaminen on helppoa ja vaivatonta kun lähetyksen ”juontaja” eli striimeri – tai niin kuin me heitä kutsumme vaikuttaja hoitaa lähetyksen. Yhden striimilähetyksen aikana yleisöksi kertyy parhaimmillaan tuhansia ihmisiä, jotka ovat aktiivisesti yhteydessä lähetyksen juontajaan. Interaktiivinen toiminta yleisön kanssa on myös mainostajan unelma. Tuote voidaan tuoda lähetystä suunnitellessa todella lähelle lähetystä seuraavia silmäpareja.

Noord Agency haluaa luoda pitkiä ja kestäviä yhteistöitä

Yrityksellemme on tärkeää, että pystymme luomaan sisältöä, joka kiinnostaa ja herättää yleisössä tunteita. Vaikuttajamme ovat todellisia oman sisältönsä ammattilaisia eivätkä tingi yhteistyön tavoitteista. Haluamme luoda kestäviä ja pitkiä yhteistöitä, joista hyötyvät yhteistyökumppani, vaikuttaja ja kohdeyleisö.

Jätä yhteydenottopyyntö