Pivo x WIL

Mitä me teimme: Vaikuttajamanagerointi, vaikuttajamarkkinointi, musiikkituotanto, sanoitus ja sävellys, käsikirjoitus ja konseptointi, kuvatuotanto, raportointi
pivo-logo-teal@2x

Yhteistyömme Mainostoimisto MySomen kanssa alkoi syksyllä 2020, kun MySome linkitti vaikuttajamme ja artistimme WILin, OP Pivon ja Noordin luovan tiimin. Yhteistyömme lopputulos näkyi ja kuului Pivon ja artistin sosiaalisessa mediassa loppuvuoden 2020 aikana. 

Kampanjan pohjaksi sanoitimme, sävelsimme ja tuotimme WILin kanssa Pivolle oman rap-kappaleen. ”Pivo – sillä voi maksaa” -kappaleen ympärille kuvattiin video, joka toimi mainoksena kampanjan aikana Instagramissa, TikTokissa ja muissa somekanavissa.  Lisäksi tuotimme Pivon brändille sopivat stillkuvat yhteistyössä MySomen kanssa. Kampanjan tarkoituksena oli mainostaa Pivoa etenkin nuorille aikuisille ja tuottaa tietoa sen olemassa olevista maksuominaisuuksista. Vaikuttajamme kohdalla suurin kohderyhmä kampanjan aikana oli nimenomaan 18-25 -vuotiaat nuoret aikuiset. 

Kampanjan tarkoituksena oli mainostaa Pivoa etenkin nuorille aikuisille ja tuottaa tietoa sen olemassa olevista maksuominaisuuksista.

Noordin palvelut kampanjassa

  • Vaikuttajamanagerointi
  • Vaikuttajamarkkinointi
  • Täyden palvelun musiikkituotanto, sanoitus ja sävellys
  • Käsikirjoitus ja konseptointi
  • Kuvatuotanto
  • Raportointi

Kuka on WIL? 

WIL eli Vili Korteniemi on 24-vuotias artisti, jonka debyyttialbumi ilmestyi 2020. Nuoresta iästään huolimatta yli 10 vuotta keikkailleen ja musaa tehneen artistin tunnetuimpiin kappaleihin kuuluvat mm. Jos tuut mua vastaan feat. la haka, Alttarilla, Kun tänään lähden feat. Jussu Pöyhönen sekä Sinitarraa. WIL on hyvää vauhtia kasvamassa yhdeksi maamme eturivin artistiksi omaehtoisella musiikillaan. 

Miten onnistuimme? 

Kampanja keräsi pelkästään vaikuttajamme sosiaalisessa mediassa 5000 katselukertaa. Artistin seuraajamäärä Instagramissa on noin 3500, joten katselukertoihin voidaan olla erittäin tyytyväisiä. Kampanja on asiakkaan toimesta vielä kesken ja oletamme sen keräävän satoja tuhansia katselukertoja vuoden 2020 lopun ja vuoden 2021 alun aikana. 

Kampanja keräsi pelkästään vaikuttajamme sosiaalisessa mediassa 5000 katselukertaa. Artistin seuraajamäärä Instagramissa on noin 3500, joten katselukertoihin voidaan olla erittäin tyytyväisiä.

Lue lisää vaikuttajasta

WIL

WIL on laulaja-lauluntekijä ja pop-/räp-artisti, jonka kappaleet kertovat nuorten aikuisten voitoista ja vaikeuksista

Tehdäänkö teillekin samanlainen?

Karri Kiuru
CEO, Partner
+358 (0)50 466 6252
karri@noord.fi

Jätä yhteydenottopyyntö