
Hatsolo Yrittäjäpäiväkirjat -tubesarja oli Hatsolon ja Noord Agencyn yhteistyössä konseptoima tubesarja, jonka avulla nostettiin suomalaisia yrittäjätarinoita esiin koronakeväällä 2020. Kampanjan pääyhteistyökumppanina toimi FREE!. Heidän lisäksi sarjassa vierailtiin Suomen Luonnonmaalien, MPH Headgearin, Pentisolin ja Miss Suomi -brändin omistajan Sunneva Kantolan luona.
Kampanja keräsi valtavasti positiivista palautetta poikkeuksellisen tilanteen keskellä.
Noord Agency vastasi kampanjan konseptoinnista, käsikirjoituksesta ja tuotannosta sekä videoiden tuotannosta. Jaksot julkaistiin kesä-heinäkuussa 2020 Youtubessa sekä Hatsolon Instagram-kanavalla. Kampanja keräsi valtavasti positiivista palautetta poikkeuksellisen tilanteen keskellä.
Kampanja huipentui Hatsolon järjestämään Eka Keikka -kampanjaan. Hatsolo keräsi kahden viikon aikana kiinnostuneita erilaisille työkeikoille, joista jokaisesta hän maksoi tekijälle palkkion 100 €. Työkeikalle hakeminen ei vaatinut muuta kuin kommentoimaan postaukseen ja rekisteröitymään FREE!-palveluun, jota kautta työkeikka tulisi laskuttaa.
Yli 17 000 katsojaa YouTubessa ja somessa kampanjan aikana.
Miten onnistuimme?
- Yli 17 000 katsojaa YouTubessa ja somessa
- Some-postaukset keräsivät yli 300 000 näyttökertaa kampanjan aikana
- Eka Keikka -kampanja sai lähes sata hakemusta