Kilpailu ruokalähettien valta-asemasta on kovaa, ja sen takia lähdimme tekemään Foodoran kanssa innovatiivista ja elämyksellistä somesisältöä kiinnostavien vaikuttajien voimin.
Foodora on ruokalähettipalvelu, jonka kautta on mahdollista tilata suomalaisista ravintoloista takeaway-tilauksia kotiinkuljetuksella tai noudolla.
Rosanna Kulju yllätti Niko Saarisen pizzaperjantaina
Tässä sisältösarjassa Niko Saarinen tilasi koti-iltaansa maukkaat pizzat Kampin kauppakeskuksessa sijaitsevasta Story-ravintolasta. Nikon yllätykseksi hänen hyvä ystävänsä Rosanna Kulju olikin ravintolassa pakkaamassa tilauksen, ja toimitti nämä uskottavana Foodora-lähettinä. Rosanna otti tietysti itselleen mukaan pizzat, ja näin kaverukset pääsivät nauttimaan pizzat yhdessä perjantai-illan kunniaksi.
Vaikuttajien julkaisut keräsivät yhteensä yli 210 000 silmäparia, joita houkuteltiin tilaamaan maukas perjantai-illan ateria Foodorasta. Vaikuttajat jakoivat samalla palvelun uusille asiakkaille vaikuttajan omaa alennuskoodia, jonka kautta ensimmäisestä Foodora-tilauksesta sai tuntuvan alennuksen.
Vaikuttajien julkaisut keräsivät yhteensä yli 210 000 silmäparia, joita houkuteltiin tilaamaan maukas perjantai-illan ateria Foodorasta.
Kerttu Rissanen ja Sami Uotila nauttivat aikaisen jouluaterian
Toinen sisältösarja sijoittui suomalaisille tutun kiireviikon loppuun, joulua edeltävän viikon lauantaille. Mediasta tutut Kerttu Rissanen ja Sami Uotila makoilivat sohvalla väsyneinä, kunnes päättivät tilata maittavan, aikaisen, jouluaterian Foodorasta ja nauttia yhdessäolosta jouluiseksi laitetussa kodissa.
Julkaisut keräsivät kaiken kaikkiaan yli 293 000 katselua, ja pelkästään Kertun Instagram Reels -julkaisu tavoitti yli 100 000 ihmistä. Vaikuttajat jakoivat samalla palvelun uusille asiakkaille vaikuttajan omaa alennuskoodia, jonka kautta ensimmäisestä Foodora-tilauksesta sai tuntuvan alennuksen.
Vaikuttajat jakoivat samalla palvelun uusille asiakkaille vaikuttajan omaa alennuskoodia, jonka kautta ensimmäisestä Foodora-tilauksesta sai tuntuvan alennuksen.
Huikeaa out of the box -ajattelua Noordin jengiltä kampanjan idean suhteen! Näin erotutaan perinteisestä vaikuttajamarkkinoinnista hauskalla, erilaisella sekä tuloksellisella tavalla.
– Sandra Rinta-Panttila, Senior Campaign Specialist, Foodora