Markkinoinnin viikonloppuetkot avaa markkinoijan viikonlopun joka perjantai touko-kesäkuussa. Ilmoittaudu mukaan täällä!

Elämyksellistä somesisältöä Foodoralle

Mitä me teimme: Kampanjan luova suunnittelu ja toteutus, vaikuttajavalinnat, kampanjan koordinointi

Kilpailu ruokalähettien valta-asemasta on kovaa, ja sen takia lähdimme tekemään Foodoran kanssa innovatiivista ja elämyksellistä somesisältöä kiinnostavien vaikuttajien voimin.

Foodora on ruokalähettipalvelu, jonka kautta on mahdollista tilata suomalaisista ravintoloista takeaway-tilauksia kotiinkuljetuksella tai noudolla.

Rosanna Kulju yllätti Niko Saarisen pizzaperjantaina

Tässä sisältösarjassa Niko Saarinen tilasi koti-iltaansa maukkaat pizzat Kampin kauppakeskuksessa sijaitsevasta Story-ravintolasta. Nikon yllätykseksi hänen hyvä ystävänsä Rosanna Kulju olikin ravintolassa pakkaamassa tilauksen, ja toimitti nämä uskottavana Foodora-lähettinä. Rosanna otti tietysti itselleen mukaan pizzat, ja näin kaverukset pääsivät nauttimaan pizzat yhdessä perjantai-illan kunniaksi.

Vaikuttajien julkaisut keräsivät yhteensä yli 210 000 silmäparia, joita houkuteltiin tilaamaan maukas perjantai-illan ateria Foodorasta. Vaikuttajat jakoivat samalla palvelun uusille asiakkaille vaikuttajan omaa alennuskoodia, jonka kautta ensimmäisestä Foodora-tilauksesta sai tuntuvan alennuksen.

Vaikuttajien julkaisut keräsivät yhteensä yli 210 000 silmäparia, joita houkuteltiin tilaamaan maukas perjantai-illan ateria Foodorasta.

Kerttu Rissanen ja Sami Uotila nauttivat aikaisen jouluaterian

Toinen sisältösarja sijoittui suomalaisille tutun kiireviikon loppuun, joulua edeltävän viikon lauantaille. Mediasta tutut Kerttu Rissanen ja Sami Uotila makoilivat sohvalla väsyneinä, kunnes päättivät tilata maittavan, aikaisen, jouluaterian Foodorasta ja nauttia yhdessäolosta jouluiseksi laitetussa kodissa.

Julkaisut keräsivät kaiken kaikkiaan yli 293 000 katselua, ja pelkästään Kertun Instagram Reels -julkaisu tavoitti yli 100 000 ihmistä. Vaikuttajat jakoivat samalla palvelun uusille asiakkaille vaikuttajan omaa alennuskoodia, jonka kautta ensimmäisestä Foodora-tilauksesta sai tuntuvan alennuksen.

Vaikuttajat jakoivat samalla palvelun uusille asiakkaille vaikuttajan omaa alennuskoodia, jonka kautta ensimmäisestä Foodora-tilauksesta sai tuntuvan alennuksen.

Huikeaa out of the box -ajattelua Noordin jengiltä kampanjan idean suhteen! Näin erotutaan perinteisestä vaikuttajamarkkinoinnista hauskalla, erilaisella sekä tuloksellisella tavalla. 
– Sandra Rinta-Panttila, Senior Campaign Specialist, Foodora

Lähdetään suunnittelemaan yhdessä vaikuttajamarkkinointia

Tästä eteenpäin on hyvä lähteä suunnittelemaan yrityksellen toimivaa vaikuttajamarkkinointikampanjaa tai pidempiaikaista strategiaa. Voit varata meidän asiakkuuspäällikölle Mikolle suoraan ajan hänen kalenteristaan. Voit myös ottaa yhteyttä alta löytyvien yhteystietojen mukaisesti.

Mikko Salonen
+358 (0)40 860 4330
mikko@noord.fi

Jos haluat lähettää kysymyksen tai vapaan viestin yhteydenottolomakkeella, voit tehdä sen Yhteys-sivullamme.

Lue lisää keissejämme

Ilmainen opas: Kaikki vaikuttajamarkkinoinnista viidessä minuutissa

Etsitkö lisätietoa tai inspiraatiota vaikuttajamarkkinoinnista? Hienoa, olet tullut oikeaan paikkaan. Olemme koonneet tähän oppaaseen parhaamme mukaan kaiken tietomme vaikuttajamarkkinoinnista – viiden minuutin lukuhetkelle. Tai ainakin itse saimme oppaan luettua viidessä minuutissa.

Jätä soittopyyntö

Onko vaikuttajamarkkinointi ajankohtainen asia yrityksessänne? Ei haittaa, vaikka teillä ei olisikaan vielä valmista tarjouspyyntöä. Jätä soittopyyntö oheisella lomakkeella, ja keskustellaan vaikuttajamarkkinoinnin tarpeista. :)