E-urheilumanagement

E-urheilu on noussut Suomessa kuumaksi puheenaiheeksi ja ilmiöksi viimeisten vuosien aikana. E-urheilun tai esportsin parissa toimivat yritykset ovat kasvattaneet brändejään lajin ympärillä ja pelaajista on kasvanut tähtiä suomalaiseen vaikuttajamarkkinoinnin skeneen. Samalla ovat luonnollisesti kasvaneet myös esports-vaikuttajien seuraajamäärät sosiaalisessa mediassa ja striiming-palveluissa. Tämä mahdollistaa tehokkaan ja kohdistetun vaikuttajamarkkinoinnin heidän sisällöntuotannossaan sekä profiileissaan. Noord Agencylla puhumme tässä tapauksessa e-urheilumarkkinoinnista.


E-urheilu on luonut uuden markkinan, joka tarjoaa rajattomasti mahdollisuuksia liiketoiminnan kasvattamiselle vaikuttajamarkkinoinnin kautta. E-urheilijoiden seuraajaryhmät ovat vertaansa vailla ja hyvällä strategialla e-urheilumarkkinointikampanjoilla tavoittaa tuhansia ja kymmeniä tuhansia potentiaalisia asiakkaita.

Noord Agency on e-urheilijoiden edustaja ja edunvalvoja

Noord Agency on uuden ajan edustuspalvelu e-urheilijoille. Agentuurina haluamme edistää ja kehittää pelaajien matkaa kohti heidän omia tavoitteitaan harjoittamalla edunvalvontaa ja rakentamalla heidän henkilöbrändejään. Edunvalvonnalla haluamme varmistaa, että pelaaja pääsee itse määrittämään, miten hän haluaa uransa rakentuvan, eikä esimerkiksi solmi uran kannalta epäedullisia sopimuksia. Henkilöbrändäyksellä haluamme taata pelaajille toimeentuloa, joka ei ole riippuvaista turnausvoitoista tai kilpapelaajasopimuksista. Vahva henkilöbrändi on sosiaalista pääomaa, jota lahjakas e-urheilija pystyy hyödyntämään niin uran aikana kuin sen jälkeenkin.

Autamme e-urheilijat kohti isompia areenoita

Noord Agency on e-urheilijoiden koti. Me autamme e-urheilijoita kiillottamaan pelaajabrändiään, kasvattamaan seuraajamääriään ja ottamaan isoja askelia kohti ammattilaisuutta ja kilpapelaamisen tai tavoitteellisen striimaamisen kotimaista ja kansainvälistä kärkeä. Managerimme varrmistavat, että edustamiemme e-urheilijoiden brändi ja urasuunnitelmat etenevät suunnitellusti kohti tavoitteita.

E-urheilu on tulevaisuutta

Tuoreiden tutkimusten mukaan noin joka kolmas alle 30-vuotias suomalainen seuraa enemmän tai vähemmän aktiivisesti jotain e-urheilulajia. Maailmanlaajuisesti e-urheilu kiinnostaa yli puolta miljardia ihmistä. E-urheilu kiinnostaa tällä hetkellä erityisesti poikia ja nuoria miehiä, mutta ilmassa on selkeitä merkkejä siitä, että sukupuolijakauma on tasaantumassa. Suomessa e-urheilu on viime vuosina noussut valtavirtaan, mistä esimerkkeinä muun muassa se, että e-urheilua näytetään televisiossa parhaaseen katseluaikaan, sen ympärille rakennetaan jatkuvasti uusia konsepteja, kuntien areena rakentamisessa varataan tiloja e-urheilulle ja jopa opetus- ja kulttuuriministeriö on kiinnostunut lajin sekä sitä ympäröivän kulttuurin mahdollisuuksista.

Vaikuttajaksi?

Me haluamme auttaa sinua ja sinun brändiäsi seuraavalle tasolle. Laita viestiä, me laitamme jo kahvin tippumaan!